A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

Romansen på hyllan..OFF

Kategori: Allmänt

Varför ska man ens äga energi åt romansen som inte blir den respons man hoppas..

Jag är nu helt off...Fuuck vad arg o bvesviken..

Det känns som jag kan skickat allt romans o kärleksfullheten åt hhhhh....

jag vill inte ens tänka..just nu är jag trött på två saker..ursäkter av att vara i bråttska..
andra att man måste påpeka för att få en respon??
Hallåå.....kan man inte göra det direkt...från hjärtat
även om man är i brådska finns de alltid tid att stanna upp och andas i några sekunder...sekunder som lätt skriva..

glöm de...nu pallar jag inte mer...
chauu pescaooo
sätter detta på hyllan för just nu orkar jag inte med det....

OOFF total off...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: