A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

Frisyrer för rund ansikte..

Kategori: Allmänt

Jag tänkte ta upp lite det här med frisyrer för runda ansikte..
Jag har själv ett rund ansikte så det gäller o passa sig för vilken frisyr man väljer att ha då visa frisyrer kan få en att se mer rundare o fylligare än vad man är..

Så jag frågade ut en frisörska som jag hade äran att träffa o lugg??...Absolut inte..eftersom det framhäver de delar man inte vill framhäva exempel att man ser som sagt rundare än vad man är.. Själv har jag haft kort kort kort lugg o trivdes inte mycke med det..haha usch...men trivdes med långa lugget ..

Visst tycker jag det är snygg med lugg men..meen.. jag vet nu att sne lugg är det som framhäver en smalare o längre änsikte än den man har..

Såå...
en kort klipp om Vad det passar för oss med runda ansikte och varför vi borde undvika jättekorta frysirer med ex.lugg..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: