A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

OMG..Måndag..

Kategori: Allmänt

Ja igår fick vi en bra nyhet av en vännina till min mamma :D...
På måndag ska en tjej provas i en frisör salong för att se hennes kunskaper och om hon ska få jobbet...O då ställde man upp frivilig för en gratis klippning o sminkning :D..

ja ja..det kanske är lite riskabelt..kanhända att deinte blir som ma vill men ansöker hon ditt o vill ha jobebt tycker man ju att hon borde vara lite duktig på de...men men..som sagt så är alla frisörer inte likadana..

Såå till min ångest..Vad ska man ha för frysir??? nytt elelr bara toppar??
hmm...Fria händer eller inte ??
håret växer ju ändå snabbt..men jag ahr ju sparat så jag kan ha långt hår..hmm...

det är nog min största fråga

Kommentarer


Kommentera inlägget här: