A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

Springnin i förmån av barncancerfonden!! Med jeremi=)

Kategori: Allmänt

Jaa..idag var det löpning som gällde=)..
jeremis skola  skulle i förmån till barncancerfonden spring 2.5 km på vrinneviskogen!!..


först var jag lite tveksam om att låta jeremi vara med då han är förkyld...med all hostande på natten är de inte så roligt o bli värre..


Men men. igår fick han stanna hemma o då kom stormen..ohh när han vaknade trodde han att vi var sena men sa att han var sjuk...så han fick stanna hemma..ohh vad han blev sur..haha..


Bueno...till saken så bestämde vi oss för att vara med idag..
Både jag o stefan skulle följa med o gå hela 2.5km med barnen o jeremi..
Trodde jag...när löppet startade ohh Gud vad de sprang..o både jag o stefan tappade bort klassen...vi gick i rask takt men även så hann vii inte se dom..


haha..de var som blixten...puff...så var de borta... inte mer än 600 meter från målet så såg vi en skymt av jeremi..
han gick lite sakta o ibland sprang han...både jag o stefan skyndade oss och till slut kom vi fram till honom...han hade varit så duktig o sprungit nästan hela själv.. nu var de inte mkt kvar o vi peppade honom av att han kunde o springa gjorde han..haha...så duktig..blev så förvånad att han orkade..


så snart ser vi målet o då roppar vi på jeremi kom igen ..kom igen där är målet det är bara lite klvar..
Och dåå rusar han i de sista o satsar allt...

Han är bland de första att komma in o han var så stolt..


SÅÅÅÅÅ STOOLT:..vilken känsla att se sin son vara med o ge allt...så DUKTIG..
min lilla jeremi ..ÄLSKAR DIG..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: