A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

Så min nya frysir juu...

Kategori: Allmänt

ja mitt hår växer väldigt snabbt om den klipps på rätt sätt.. O jag älskar o framhäva mina lockar o det naturliga volymen mitt hår har.. Med rätta produkter ser mina lockar ut som gjorda av lock tång.. o med rätt klippning får jag mer volym..

Men jag älskar oxå att då o då platta håret där jag får håret att se längre än när jag har det naturligt lockig..
Såå-.

några före klippningen

Lockig

platt


När jag låter håret växa faller oftast mina lockar ner o typ bara hänger..Därför kör jag på uppklipt hår.. längre under och kortare längre upp..
Skillnaden är direkt o jag älskar mitt snea lugg som går från lite kort till långt...

Nu efter klippningen=)
Lockig


Platt..


Aja...syns inte mkt på de lockiga bilderna..men men..det är skillnad..
Buenoo... Är jätte nöjd med nya frillan vill tacka Juliets Salong för att vi fick komma o klippa oss :D..Jätte härligt stund och jätte trevlig ställe.. Ett Stort + för att de hade ett liten hörna för barnen som kunde leka o kolla på tv medans mammorna klipper sig i ''lugn o ro''..

Jätte nöjda.. O min lilla sonblev supernöjd med sin frilla med :D..

före


efter

te amo mi negritoo <3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: