A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

Idag är det min stora dag :-D ..jag blir 2...

Kategori:

mms_img10648 (MMS)

Idag är det min stora dag :-D ..jag blir 25 underbara år som Gud skänkt mig..jag tackar min för att ha fött mig o uppfostrad mig väl..tackar mina syskon för att de alltid varit hos mig när jag behövt dom.. Ligger i soffan nu..ana min lilla syster sover imitt rum med bebis:-D .. Trodde hon inte skulle vara med mig när kl slog 00.00 .mamma som alltid ringde mig prick tolvslaget:-D ..syster skreeek grattis o hörde alla i luren säga grattis alla i min familj:-D .. De som jag trodde inte skulle vara med mig är med mig o de som jag trodde skulle vara med mig var inte de.. Ne killen skickade ett sms..ja som om man vore vem son helst.. Ringer inte o inte heller ser jag honom komma in genom dörren som jag önskade ett tag. . Ja..hur ska man reagera. <3 krossad:-( kanske ett överdrift men tyvärr förväntade jag mig mer..:-( besviken ...ja. Trodde verkligen annat men sånt är livet. Det blir inte alltid som man väntat sig..:| Men...idag är de fest..o jag ska sooovaa nu;-) ..tack syster för att vara här med mig:-) älskar dig o bebis så mkt<3 Peeeace out;-)

Kommentarer

  • Conradedel säger:

    Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

    2012-06-19 | 08:51:10
    Bloggadress: http://conradedel.blognownow.com

Kommentera inlägget här: