A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

Min Barndom

Kategori: Ma Life

Ja..Min Barndom var fyllv av glädje...Jag har inget o klaga..Jag hade en bra uppväxt..

Men stormen kom under min tonåring..
Stormen som lätt bröt än ner..
Men tack vare Gud tog man sig upp igen..,

Gud vet hur när man haft de som värst..Gud vet när man länge fällt tårar..
Men tiden har passerat...nu är den en blotta av minnet..

Men det går inte en dag jag är tacksam för allt jag har i mitt liv..Tacksam för att Gud ännu har mig vid liv..har min son vid liv..har min familij vid liv..o har den underbaraste mannen han låtit min väg korsa vara vid liv o vid min sida..

Det går inte en dag jag inte tackar Gud för allt jag har idag...Av att legat på botten o försökt nå ljuset till att leva i ljuset o se allting så klart..så levande..

Sjuukt..man skulle kunna skriva en bok om sitt liv...hur många gånger ett dörr öppnats när man inte trott de skulle gå..Dörren till en ny chans..nya tag-...nya styrkor..

Min styrka är min TRO..Min hopp...

Kollar upp mot himlen o tackar Gud när jag ser min son springa så levande..när jag ser min Stefan lee...när jag ser min mor så levande..när jag ser mina bröder... när jag ser min syster med sin son..hur de leker o banden mellan en son o mor växer sig allt starkare...Kärleken håller oss ihop..Tro Hopp o Kärlek...

dessa ord..Märkta o skrivna i mitt hjärta finns dom..

delar med mig en liten vers jag tycker om...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: