A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

Japp

Kategori: Allmänt

En vecka har nu gått sedan man började skolan...En vecka sedan man fick cashiiing.... o helgen är över..
Tiden rinner fort ur våra liv...när vi minst anar det är de vi nyligen upplev en gnutta av minne..
Har haft en underbar heeelg..
började med min lilla syster sons kalas..han fyller ett år imorgon...men vi firade det i fredags då han skulle firas på lördag på stockholm..
Bueno...vi hade det så kuuul..o min lilla bebis fick massa gott o massa pressenter :D..
Min stora bebis jeremi..min son..Ohh vad han åt..o sprang o hade jätte kul med :D...men lite för många toabesök blev det..haha
Sedan lördag..blev bjuden hem till Jen o fira hennes nyfyllda 25 år :D...jag o min älskling kom ditt o vi hade grymt kul :d..Emmi o jessi var oxå där vilket kändes så skönt o träffa dessa underbara brudar :D..
även om man inte ses så ofta som man vill är de alltid som om tiden stått stilla när man träffats=)..
sånna vänner vill man aldrig gå miste om..sånna vänner är dom som ärligt står vid din sida när du behöver de..
Såå...denna låt är till mina vänner..som jag älskar grymt mkt !!
Hope you like it :D..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tack för att du ville komma - fan vad kul vi hade :D Älskar dig vännen <3

    2011-08-31 | 22:57:37

Kommentera inlägget här: