A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

Min Systerson :D..Min viting :D

Kategori: Allmänt

Här kommer lite bilder på min underbara syster son född den 29 Augusti klockan 18:59 :D.
Välkommen till familjen min lilla ängel :D..

Pedro Andrez


Bara några timmar gammal


en dag gammal. min mor med sina två barnbarn :D..En underbar ögonblick..


Min son jeremi var så glad över att se sin första kusin :D..Jag var helt överlyckligt över den lille i min famn :D..


Här håller min son första gången sin kusin :D..Han är så ödmjuk och snäll mot bebis..Trodde han inte skulle reagera som han gjort..men han bevisade för oss alla att det är itne alltid som man tro =)...


Min mörka son jeremi med min vita systerson pedro andrez :D..
haha..stor skillnad..


Ett stort grattis till de Nyblivna föräldrar :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: