A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

One more weekened..

Kategori: Allmänt

Tiden rinner så fort nu förtiden=)..

Under helgen var vi o bada både jag älskling o min son jeremi :D..
Han lärde sig simmaa dåå :D...
vi var från 11 till de stängde:D..hela dagen..o sl7ut var man när man kom hem :D..
Underbar daag..
och en till grej närmar siig..

Min Sons Födelsedaag :D..
Han föddes fredagen den 27 maj 2005 kl 01.28..
Efter att vattnet gått onsdag morgon kom han äntligen ut 27 maj:D...en mors dag då verkligen :D..
Min Bebis...Minns Tillbaks då jag första gången fick höra hans hjärta..från att se honom växa till att ha honom i min famn..Underbar känsla glömmer man aldrig :D..
Nu blir Han fem år..en stor pojke...mitt liv mitt allt den lilla ungen :d..
<3<3<3ÄLSKAR DIG MIN SOON<3<3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: