A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

Inte enligt planer..meen :D

Kategori: Allmänt

Ohhh vilken daag..jag skulle ha gått upp tidigt o lämnat jeremi på dagis o ha utvecklingsamtal med honom...
Meeen...Det blev en låång natt o latheten la sig över än verkligen tungt..både på mig o jeremi..

Ohh det var länge sen jag kände mig så dödstrött o så jag lät jeremi sova ut o ringde dagis att vi haft en dåligt natt o att han inte skulle komma idag..

Så man sov uut till 12 nästan...gissa på att man var trött..

Har haft syrran tjata på mig om att gå ut tidigt..precis när ma ska fixa sig så har saker dykit upp så man skjutit upp bemötandet..

aja..Goda Nyheter...pappa Fick sin lägenhet idag :D..
Så han flyttar under juni till katrineholm :D..
Är så glad för hans skull o att ha honom så nära nuu :D närmare än peru som tuur..
Honom kommer man sakna nu när han varit hos mig sen mitten av mars :)..
Speciellt jeremi..
Det sa han själv idag när han kom hem..'' oh jag var så glad över att ha fått lägenheten men så fort jag kom in i huset o såg jeremi komma mot mig blev jag ledsen, kommer inte se min bebis på morgonen..:(..''..Så sööt... piggade upp honom med att säga att han bodde ju närmare nu o att vi ksulle ju komma o besöka :d..

hehe papito mas lindoo..:D













Kommentarer


Kommentera inlägget här: