A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

Uppdate uppdate uppdate igen...

Kategori: Ma Life

Har inte haft tid eller lust att blogga faktis..
Jag själv har mått så där..
Det är så att för snart två månader sedan har jag haft min mens :S...
Det toog aldrig sluuut o jag åkte in till sjukan för en kontroll!
I tisdags var jag där med min underbara kille :D...
Undersöktes o allt och att jag fortfarande hade mens var pga av att jag inte hade haft ägglossnig???!!
Jaa...då hade väggarna fyllts upp med..ja ni vet vad...o nu höll de på att tomma...Hon gjorde en ultra ljud o kollade så allt var normal..Som tack o lov var allt normaal...inget bebis eller knölar o det var skönt o höra;)..
Det enda hon hittade var väggarna svullna en så man fick  några tabletter för att allt skulle gå ut o sen börja på en ny mer normal menscykel..Såå nu har det gått 5 dagar sens jag började ta dom o ingen mens har kommit men mensvärket finns kvar..

Jaja..nog med det..
Pappa är ju hos mig nu..Skönt de...

Jag o killen fyllde 8 månader ihooop...Det går J*vligt fort..:S

Och vi ska idag fira emmi som ska ha fest hemma hos henne :D..
Det blir olika outfit och jag ska vara een...ja det får ni se sen;)..
Ja här kommer lite bilder...

Uppdate


Min Baby blir allt större...nu ber han att prova massa kläder när vi är i hm :s..haha


Love YOU Baby....


hmm...ärligt så funderar jag på att klipp mig page eller hur man säger...
Vore grymt o nytt :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: