A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

UPDATE UPDATE!!!

Kategori: Ma Life

Såå mkt har hänt sens jag skrev...

För det första....Daddy is att my place-...
Pappa kom idag o är hemma hos mig nu..så allt är lugnt o soft nu=)..
Det var så mkt man skulle fixa innan han kom hem...men nu TACK VARE ALE är pappa hemma hos mig ..

Seen....Ja ana fyllde år=)..Min lilla syrra blev 22 år o firade det hemma hos sig..
Kike hennes kille firade oxå ihop med henne och Just asamma dag på kvällen Friade han till henne :D..
Jätte söt o Ana bara brast i tårar o helt chockad:P..

Ja vad mer...Inte mkt än de att mi son varit sjuk o genom förkyld och sedan blev jag det...Usch usch usch...hatar o vara det!!

Jag var på förhandsvisnig av filmen Remember Me..
Ohhh gud den var bättre än vad jag anade...Rörd blev man o värt att see....

Ja nu sitter jag här och snart kommer man lägga sig..
Min son åkte hem till min syster då de var här o han bara bad hennes kille att åka med =)..
Hade det jätte trevlig=)...

Ja justy det-....Jag var hos doktorn med min syster då hon skulle kollas upp av en doktor..
Fick då seee lilla Prinsessan/prinsen som bara rörde sig o gud vad H*N rörde sig=)..
Så söt o frisk är h*N...Det är bra..

Aja ska nu skärpa mig med blogandet...Här kommer lite bilder=)


See yaa...

Syrran ca 18 veckor=)


Ja just det...Jagb har klippt mitt hår o färgat den mörkare=)



I Just Loooove my Baby =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: