A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

en vecka till försvinner...

Kategori: Ma Life

Ja gud det känns som tiden bara rinner..
Inte länge sen det var helg och imorgon beffinner vi oss redan torsdag och början på nya månade!!!
That Freaaks me ooout :S..
Men men...Goda nyheteer.. :D.
Om allt går som det ska så börjar jag plugga till hösten :D..
Jag tror det blir då omvårdnad då jag kan utveckla mig mer inom sjukvårdsfronten..
men har handel /lager som andra eller tredje hand...Jag skulle vilja gärna jobba i butik men det känns lite så där o lite begränsadd..
aja...ska nog gå till infoteket denna vecka om inte nästa o skriva in mig :D..
Såå...vi var ju i lördags på fest hemma hos emmi som firade sina 24 bast :d..
Skit kuul...ja de flesta var ju utklädd:p..om inte alla? hmm..
aja det var grymt kul :D...själv var man en pirat o älklingen var Don Juan:P..
Här kommer lite bilder...
Peace Out...
Alice i Underlandet














Paris Hilton

























Aj aj kapten:P



Don Juan Dejtar Kaptenen;)



José Jalapeno

Kommentarer


Kommentera inlägget här: