A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

Min Son...Frisk o stark...

Kategori: Jeremi Min Baby

Känner mig så lyckig lottad..
Ja igår höll jag på att läsa lite om andras upplevelse om barnfödslar o om förluster..
Gud...jag trodde jag var stark nog att läsa..
Men det går inte att undvika att bli fylld med massa tårar...
man är ju mamma själv nu och när man försöker tänka sig själv i det förlusten vägrar man ens tänka på det mer..
Man fattar itne hur bra man har det förräns man ser att andra har de som värst...
Jag vet inte själv hur jag skulle klara av att förlora en så sådant älskad varelse som min son..

Igår brast jag i tårar av att bara se min son..så frisk ...så livlig ..
Och det går itne en enda stund jhag tackar Gud att han är så-...
Känner mig såå lycklig lottad :D..

LOVE YOU JEREMI..Min Son..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: