A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

Ett Nytt År...Ett Nytt Start.. =)

Kategori: Amore//Love

Jaa...Ett nytt år har vi framför oss...
Gud var fort tiden går...
Jag o älsklingen fyller 6 månader ihop..6 månader ihop? Vem skulle tro att det skulle bli 6 mån ihop med min älskling....Helt underbara månader ihop med min son...=) Är så glad att ha honom vid min sida...O jag vill fortsätta vara vid hans sida så länge tiden räcker=)..

O min son...Gud min son blir 5 i år?
5 år sens jag bar honom i min mage ...Jag kan inte alltid fatta att han varit ens i min mage...
Så stor han är o busig o så kärleksfull=)..
Älskar min son såååå mkt...Sjukt mkt...

Mama Loves YOU Baby



Och Min Älskling Firade Nytt År med mig o min familg tillsammans med hans Bror Roberth=)..
En underbar kväll att minnas...Och kul hade vi ;)..

Älskling...Du betyder mkt för mig=)...kisses


Gott Nytt År På er=)

Kommentarer

  • Stefa säger:

    bild på tavlan bild bild bild ;) puss mys

    2010-01-08 | 02:57:53
  • Anonym säger:

    hahaha ska de:P

    2010-01-11 | 19:36:07

Kommentera inlägget här: