A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

Drömmar..

Kategori: Allmänt

De två senste dagar har jag drömt om nått jag alltid fruktad..
Vatten..
Varje gång jag drömt om vatten har svåra tider kommit..
Svååra jävla tider...

I min familj betyder det det värsta att drömma om vatten och bli blöt eller befinna sig i vattnet.

Men det konstiga är..Jag är överlycklig..I drömmarna är jag överltycklig...Skrattar o allt känns underbart.. Helt underbart..vilket jag aldrig gjort det innan..

I mina gamla drömmar har jag kämpat mot ström..undvikit att sjunka men vattner når alltid mig..Då kommer det värsta tiderna...både ekonomisk o känslomässig..

I en av dessa drömmar tävlar jag..Simmar mot de andra och vinner..Vinner och hoppar av glädjee..
I den andra drömmen befinner jag mig i en bussresa...Väntar bara på ett tecken o sen börjar det droppa på mig...Droppar faller från taket i bussen..o sen börjar de regna över mig..inne i bussen kollar jag runt mig o ser att bara få av passagerarna upplever samma sak..Som om man blivit utvald..o detta var tecken jag väntade..Blir överlycklig och stiger av bussen med min syster...Vilket hon har upplevt samma sak..
Vi beffiner oss utan våra barn.. men vi vet att de är säkra hemma o bara väntar på oss.. Jag ser mig le mot min syster och med regnet falla ner över oss.. ..vi bara går och allt känns bra..

Ja helt sjuka drömmar så jag undrar vad de kan betyda denna gång..
Hård tid med allt fixar sig??
En bättre tid att komma?

Ja...det får vi se...Det nya året för oss överraskande tider..




Kommentarer


Kommentera inlägget här: