A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

Begravnings ceremoni..

Kategori: Allmänt

Ja vår käre David Barrios avlide den 26 november 2010..
Han var som en farbror till oss...Vi typ växte med han..tills vi växte ifrån oxå..
Han var en kärleksfull människa..alltid glad..
Det kommer vi att minnas starkt..
På begravningen som skedde den 17 december...Ja det var ju inte lätt eller trevlig att sitta där o veta att det är sant det som händer..
Gud jag fick så många minnen av min barndom..
När man kom in till kyrkan..Där man bland annat spenderade en hel del av ens barndom..Det var inte lätt...
Hur jag såg min son leka på samma ställe min lille bror lekte när han var i hans ålder...
Hur mamma brukade gå ut med mina bröder för att de var rastlösa..det gjorde min syster o så många minnen kom bara hela tiden..Fina minnen..
Tider vi spenderade med Tio David..Hans skämt..han älskade att sjunga..
Låtarna var nog det som kändes djupt när en man började sjunga..
Han sjunger likadant som jag minns...

fina minne kommer man ha alltid med sig..


Vila i Frid D.B

Kommentarer


Kommentera inlägget här: