A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

Vååååååren är hääääääääääääär :D..

Kategori: Allmänt

Skööönt att våren är här o solen skineeerr ':D

Jag har nu gått Varje dag ut o bara njutit av vädret o Gud vad sknt det har varit att gåå...
Såå''lite uppdate igen..
Hmm..Vi hade en filmkväll hos mig i måndags där emmi jessi roberth tobbe o jeremi o stefan fanns med:p
Vi hade det jätte trevlig o såg på en ganska rörande film som heter allt för min syster..
Fiint var den verkligen o sen såg man en till film..

Ja ja...jätte trevlig kväll...många dagar har gått o i torsdags anmälde jag mig för att kunna plugge omvårdnads programet i tankerum..
det blir spännande o jag hoppas verkligen jag kan komma in..,'

Sens torsdag har älsklingen varit hos mig o vi har haft det så trevig o trevlig..o Fan vad jobbig det känns varje gång man ska säga hejdå..
UUusch....för mkt kärlek:O  haha..:p...Älskar fan homom så ...jaa..nog med det:P
Jobig med avkeder..även om jag träffar honom snart o messar o sånt..ändåå :(..

jaja...älsar dig babyyyyy...o Älskar min sooon :D


bye bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: