A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

....det finns inga ord....

Kategori: Allmänt

Jaa...igår fick man reda att en person omkommit i en tragisk olycka..
Man finner inga ord..Även om jag inte kände honom för att kalla honom min vän tyvärr går de inte att låta bli att tänka vad som hänt..
Var hos emmi idag..Hon däremot hade i princip växt upp med dom..med han..
Det kändes skönt o prata ut lite...det var inte bara om de vi pratade utan mkt mer..
Vilket kändes verkligen skönt...
Jaa...vad ska man säga när nån går bort?...man finner inga ord...jag själv har aldrig varit med om det...Så att säga..jag förstår dig...det går iinte...tror inte det är de man vill höra..
Man finner inga ord som sagt..
Beklagar sorgen för familjen..Verkligen..
En låt kommer nu då jag kände att denna ..jaa...hör den..




Danne  R.I.P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: