A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

Bio bioooo...

Kategori: Allmänt

Jaa....Då såg man ''THE LAST SONG'' MED älskling ,roberth o emmi :D..
Ahhhh den var så braa-....
Lika bra som ''Notebook'' & ''A Walk to Rebember'' :D

Så den skulle man lätt rekomendera att se:D..
mkt bättre än vad jag trodde :D..

Det var hur nice att emmi följde med oxå :D
Haha...hade glömt hur ,mkt gemensam vi har tillsammans och hur mkt man kan garva ihop av ingenting..hahaha
Vid en oläglig tillfälle så började emmi att skrata för att man hörde hur folk bara snyftade hit o dig...lite komisk var det..men varje gång nå sniftade så skrattade hon eller jag...o så höll det på ett tag..hahaha..OMG ..
Filmen var skit bra...haha...

Emmiii...Your Dangerous...haha XD..Like it=)..

aja jag hade en underbar kväll med dom jag vekrligen tycker om :D..
Och min älskling oxååå :D...ÄLskar honom såååå mkt :D....

Aja.,.nu ska man duscha o fixa sig för becka kommer o då ska vi göra en lista av det vi ska köpa till imorgon :D..

Peeeace oout..;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: