A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

Surprise surprise...

Kategori: Amore//Love

Så igår var det en väldigt känsolsam dag för mig..
kände mig både utråkad o ledsen för ingeting..
Saknade min *S* igår oxå!
Allt kom så smygande igår..alla tankar man fick((inga dåliga)).
Tror det var mest blandade känslor av att pappa åker, att inte ha nått att göra((är som sagt arbetslös :( )) och lite gömda känslor som smygit upp till ytan!!!


Så jag bestämde mig för att gå ut en sväng med Jeremi för att vädra tankarna!
Kändes faktis väldigt skönt..
KOm hem o hade handlat lite grejer..Men glömde fan toalettpappeeeeer...F*N tänkte man ....
Nu är det o använda servertter...haha skojar:P...ne det fanns som tur nån rulle kvar hemma...nånstans :S..

Så tiden gick...Pappa Jeremi o jag käkade lite o sen nattade jag jeremi..
Låg i sängen o började spela Jewel quest 2 (
ett grymt kul spel))..
Ringde min Mys Pys lite efter o snackade lite...berättade hur jag hade mått...tänkte ..det var väl inget speciellt o bry sig om...sånt som händer väl alla nån gång..men det kändes bara  skönt o prata ut med honom!
Så tiden gick ! jag hade lagt på redan då! jag var precis på väg att sömna..eller jao..låg i sängen o rullade fram o tilllbaks...kände mig lite rastlös ..


Och pling pling...så låter telefonen...sms...hmm..från min Corazon...
Står att jag ska ut?
huu? ut tänkte jag? WTF?
Så jag går ner o där står min Baby...Helt överraskad..går jag ner o känner hur magen pirrar av glädje!
klockan var ganska mkt vid den här tiden..

Så nu stog han där framför mig...Kändes som man hoppade på honom o bara kysste han...hade verkligen saknat honom...Min Mys Pys..besoo...
Kändes verkligen skönt o se honom...krama honom...känna hans värme..
Verkligen..


Well räcker för dagen :P...

Beso Min *S*..

Bye bye sapos
see yaa:P//carolation
mm

Kommentarer


Kommentera inlägget här: