A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

Jaoo...Syskonen posetiv o negativ...

Kategori: Ma Life

Brosan Negativa:
Förra veckan var jag och kollade en lägenhet som jag verkligen tyckte om!
Men nu i veckan ...fick jag svar att jag inte fått den :(...
känns sååååå F/)&¤# UP..
Blev faktis helt nere o ledsen :(..
Vill så gärna flytta härifrån där jag bor o det känns som om för varje gång man får ett hopp för att flytta..då blir det ett negativ svar :(..
!!!WTF!!! Varför är frågan :(..
Jaa...sakerna händer för nånting tänker jag ju...
men ibland...ja (för de mesta) ..tänker man att ja...det vore nog gå lite bättre..


Syrran Posetiva
:
Har träffat nån jag verkligen tycker om :$ (blir röd av tanken).
Han...Ja det är en han :P ..haha..
Vad ska man säga när hittils har det som man trodde inte kunde få ..får man !?!?!
Omtänksam, snäll, rar, lång(ca 180 cm..haha:P)..Ja man kanske ska skriva att han är längre än en själv :P..
Iallafall...Att han är sig själv så som jag kan vara mig själv... är ett stoort +!!
Ja vem är han då?
Deet..får ni inte veta än:P..Sapooos c(=


Det andra

Sökte en lägenhet för några dagar sen o idag ska man kolla den kl:17.00
Så det blir kul..Hoppas på det bästa och att det snart blir ett posetiv svar och jag får ett brev som står..
DU HAR FÅTT LÄGENHET SOM ERBJUDITS TILL BARA DIG!!
Men..det lär ju inte hände så där plötslig..eller jo..det är faktis möjligt!
Syrran kollade på en lägehet igår o hon fick den?
WTF!!!! Jag är så glad för henne...hon behövde verkligen detta..
ÄLskar dig syrran muchos besitooos(K)

Så ja...Allt är möjligt...När tiden är inne..





aja...Thats enough för idag :P..
Thank u very mucho
And See yaaa Sapos :P..
//
Carolation

Kommentarer


Kommentera inlägget här: