A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

Så EN NY DAG!!!!

Kategori: Flyttning

JAAAA....nu är det måndag ...hmm..

Jag är genomförkyld, hes som bara den o hostar..men ändå känns det bra i kroppen((än))
Känns som det är så´mkt att göra nuuu!

Efter denna vecka så är vi inne på NOVEMBER månad!!
Detta betyder att jag har ca 1 månad o packa saker ..fixa grejer o sånt man gör inför flyttning!!
Ohh...Nu känner jag hur pressen dyker upp!
Ohhh....Men det går nog bra =)..
Får nog ta med mig en vagn o stå ute på willys o fråga

- Har Ni ...eh...jaa...eh några kartongen??? joo...har ni det?
Svaret blir nog jaa...det har vi..eller..än finns de inte några?
hmm...aja...ser verkligen fram emot att FLYTTAAAAAAAAAAA....
JAAAAAAAAA....
Det enda jag inte klängtar efter är att packa grejer...O Bäraaaaa!!
hmm... blir nog bra det...

Flyttning på G;)

//Carolation ;)

Kommentarer

  • jen säger:

    jag tror det kommer gå finfint :) tråkigt att höra att du är sjuk dock, inget bra - du får krya på dig:) har förresten bytt nman på bloggen som du kanske kan se?;)

    2009-10-28 | 20:12:04
    Bloggadress: http://jenholmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: