A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

♥ Frukta eller våga? ♥

Kategori: Amore//Love

♥♥♥♥♥♥♥ JA ♥♥♥♥♥♥♥♥
Det känns så bra nu förtiden!
Fann honom...Ibland har jag svårt o fatta att han är som han är ♥
Trivs med honom så mkt, allt klickar så bra..

Så sjukt bra att man fruktar det..
Frukta för att inte få samma svar tillbaks...
Tror det är nog de som alla fruktar då man börjar öppna sitt hjärta igen..
jag säger det...tvekar ibland men det är svårt att låta bli..
Låta bli att öppna ens hjärta..
Att han är som han är...Helt underbar...Gör det bara svårare att låta bli!
Jag tror det jag mest fruktar att bli sårad igen!
Att man ger allt ..för att sedan få hjärtat trampad..krossad..

Men hjärtat säger alltid det man inte vill o vägrar höra iblaND..
Kämpar för att inte det ska öppnas..Med det är förgäves..
Hjärtat bultar allt hårdare ju tiden går o till slut..Viker man o låter hjärta bulta hårt igen för den personen som vågat sig öppna den..För den som hjärtat börjat bulta för!
Nya känslor uppstår..
hjärtat börjar slå på nytt o starkare för varje dag..
..för varje kyss, för varje berörning, för varje blick..

..Frågan är..
?!?Frukta den eller våga känna den?!?
♥..Kärlek..♥
..Ett eld som uppstår när man minst anar..
För när den väl är igång..Är det svårt att släcka den..

Carolation


mys

♥♥..PS...Du Betyder Så Mkt Mys...♥♥

Kommentarer

  • Stefan säger:

    Du är fin min mijita ;)



    Beso ;)

    2009-10-08 | 17:05:39
  • Jessica säger:

    Ni är så söta ihop <3

    2009-10-15 | 09:49:18
    Bloggadress: http://jeelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här: