A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

!!!!Bisiktning !!!!

Kategori: Flyttning

Jaa...Flyttningen sker ju inte förräns i December!..
Men..
Ja besiktningen sker ju nu den 20 oktober!
Ohhh...så tidigt tänker man?.
Trodde jag skulle ha maaaaaaaaaaaaassa saker att göra..
Men faktis är det mest lite målning o tvätta lite ställen!
Nu är det ju bara en dag kvar och det känns som PANIKEN smyger upp..

Guaaaaaaaaaaaaahhhhh
mmm
Kan inte tänka något annat än..har jag gjort de?
måste fixa de måste fixa det ena..det andra tog jag upp det ..
Gaaahhh..man blir ju helt galen!
Första besiktingnen för mig o jag hoppas det ionte blir allt nån faktura!!!
!!HOPPAAS!!
Men men..känns faktis braa :D...
Inför flyttningen!!
WOOOHOOOO

hihih



Ajaaa.....Feeels soo Gooood :D!!!
Okayy...enought för  today :P..
Ha det goodiee;)..
byaa Sapitoos :P..

//©∂®οL∂Τîση


Kommentarer


Kommentera inlägget här: