A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

And its Moore to coome..!

Kategori: Partyy

Jaa..denna vecka har varit en händelserik vecka..
Mkt har hänt...eller ja,.
Vi kan börja med att jag har nu faktis varit på möte hos ams..((efter 100 år))
Kunde nu veta vad som finns o.s.v..
dagen därpå..Tisdag..fick man ett samtal om att få komma på arbetsintervju..
Samma dag klockan 16.00 var man där..samma dag två timmar senare får man ett svar att man ej gått vidare!...''surt''
Men allt händer för nån anledning ;)..

Torsdag..Vaknar av att jag känner nått väldigt varmt..öppnar ögonen o har min hand nära min älskling..Han kokar av feber..kände hur varmt han var..
efter en liten stund vaknar han o ser itne så sjuk ut..vi går upp för att förbereda oss inför tvätt((07.00))..Usch...det gick bra..febern hade gått ner...men snart kom febern igen o min Stefan mådde inte så bra. :(..så han åkte hem när tvätten var klar o vilade..det blev ju inte bättre o mys hade feber till nyligen..som tur mår han lite bättre nu :D...Skönt o höra att han mår bra min mys =)..
resten av denna torsdag har jag varit hos mor o hjälpt henne med alla förberedes inför Enzos 50 års fest(mammas kille)) =)..Gott det kommer bli imorgon c(=

En annan sak är...jag har bestämt mig för att ha kopparspiral!!!
Jag vet..jag har hört så mkt skit men på grund av några anledningar fick jag inte så mkt urval av preventivmedel!!
Well...införning av spiralen sker den 24 november klockan 10.00..
Oh fy f*********N va jag känner mig nervös---ska bli intressant o se hur det fungerar men det känns endå lite off...av allt man har hört om det så klart man blir lite misstänksam..Men har både hört massa posetiv..Skönt de..
Men men..den 24 november sker det..

Imorgon ENZOS 50 års feeeeeeeeeeeeeest :D...
Ska bli gryyymt kul _(^_^)_


Grattis ENZOOO....Jag hoppas du får en underbar dag =)..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: