A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

Ordning/packning/Rensning

Kategori: Flyttning

Jaa..Så igår hade jag fullt upp med att packa ner såker, rensa skåp o få lite ordning på huset som såg ut att vara upp o ner vänt..
Nu har jag iallafall rensat skort o flyttat möbler som ska bort  o de som jag är osäker om jag ska behålla!!!
Jeremis leksaker jhar man oxå rensat o nu gäller det att skänka bort alla kläder som inte längrew passar honom eller som inte jag vill behålla!!!


!!Detta är en bild innan rensning o ordningen!!


!!Hääär har jag nu fixat lite o rensat o fått lite mer ordning!!
!!!Sköööönt!!!

Har ju möblerat om för tillfället o tycker det känns bra med lite variation=) !!


Detta är vad som jag är osäker att ta med!?!
Bordet har jag nu bestämt för att ha kvar..de andra tror jag ska skänka eller sälja


Ja det var lite om de..Har bara på mig ca 3 veckor!!!
Sen flyttar man :D...Känns helt underbar att flytta=)..
Ser verkligen fram emot det=)


Bueno...Snart kommer älsklingen o hämtar upp mig..
Ska nämligen hämta mer banankartonger..Behövs mer än vad man tror =)..
Såå måste hinna äta lite frukost innan han dyker upp'=)..
Här får kommer två bilder på de tolv kartonger vi fick in i bilen :P..
Före uppackning Efter uppackning

Kommentarer


Kommentera inlägget här: