A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

Jeremi ...Min Negrito..Min baby..

Kategori: Jeremi Min Baby

Jaa...Jag ser min son växa mer o mer för varje dag som går!
Han blir allt större, smartare och mer pratsam än innan..

Minns när jag första gången fick se Honom..
Jag var såå säker på att det var en hon..

Men det blev en pojke...

Jeremi Fick han heta..Minns första gången jag fick hålla honom.!
Han var så liten att jag var rädd att göra honom illa!
Men redan då visade han sig vara starkare än jag trott!

Plötslig kom tiden då Min baby började gå!
GÅÅ?!?!...Knappt ett år o gav sig redan in i att gå!!

Nu är du 4 år!!
Fyra år har gått sens jag bar dig i min mage..
Fyra år sens jag för första gången fick hålla om dig!
Min Baby..Min lilla Ängel!
Du är Mitt Liv..Du Är Min Baby...
Jeremi...Älskar dig så mkt min son!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: