A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

Inatt...

Kategori: Ma Life

det började runt klockan 17 ..
Jag började få onti ryggen...Preciss där vid svanken!
Får alltid det när ska få mensen..
Men inatt kändes det som om nån höll på slita av ryggen av mig...kändes från ryggen fram till höfterna som samtidig gav ett elektrisk stöt mot benen!
Ohh Gud det var så heemsk!
Kom i tanke på att det var ungefär så här det kändes när jag skulle föda jeremi!?!?!
Min svank kändes som om den skulle gå i bita..som om nån hoppade på den!
USCH USCH uSCH...

Tills slut efter att ha rullat runt i sängen flera gånger lyckades jag sömna!!
vakande imorse av att jag inte längre hade ont eller inte lika ont som då=)..
Skönt att mensen kommit=)..Nu går det över snart=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: