A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

Ett val måste göras

Kategori: Ma Life

Ja... Nu har man fått chansen att flytta bort från denna stad.! Nu ligger valet hos mig att bestämma mig för att flytta... Eller stanna kvar ... Vad ska man fan välja... Oh jag vill bort...länge har jag velat göra de... Nu kom chansen... Ett nytt start i ett nytt stad... Ärligt så känns de inte alls fel... Funderar allvarligt på att va chansen o flytta... Inte alltid man får såna chanser.. Men.. Ja ett men borde de inte finnas alls... Men det finn... I grunde vet jag att jag vill flytta.. Ska jag flytta? Det är min fråga.. Ja flyttar jag finns det större chans för jobb..utveckling.. Nya erfarenheter.. Ja.. Jag vill...jag vet att om jag säger Ja.. Jag ska flytta.. Det kommer gå fort om det så .. Om livet vill nått annat kommer jag vara kvar nog här.. Ja.. Ja Ja Ja.. Ja. Under veckan tar jag beslutet.... Det får bli som det blir..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: