A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

What happen in my life nuuu???

Kategori: Ma Life

Ja...
Nu har man börjat jobba extra:P..
Känns helt underbara att inte längre vara helt arbetslös nu..
Rutinen har brutits..... o dett känns både fysisk o psykisk braaaaaaaaaa:D..
skulle inte börja jobba förräns mitten av juli.. men nu har man jobbar ca en vecka extra och det är skönt att de fortsätter att ringa än..:D..

ja ok räcker nu om det..
Jag...jaa....då var man på väg till mamma fr att hämta henne för att dra tillsamman till jobbet... så kom man fram till hennes port... väl framm...då fan ramlar man när jag skulle upp för trappa utanför mammas port..
det regnade ute, det var helt blöt överallt o grusig överallt...
så tar man ett steg upp...inga problem...andra steget....oj känns som man bara ska snubbla men då ser jag bara marken komma närmare o närmare...händerna nor marken o jag hamnar på mage...
gick upp som blixten o kollade runt om mig...inte ett enda nisse ute..yes ingen såg mig..kusten klar o nu skyndar jag mig in till porten o upp för trappan..
står  bara garvar åt mig själv om vad som precis hände...haha..går in till mamma o börjar as garva o berätta precis det som hänt...hon börjar as garva med..
känner hur mina handflator brinner o svider som fan och kollar ppå dom..illröda som bara den..
som tur blödde mn inte men fan va pinsam det var...haha...
damn länge sen jag ramlade...haha...
men klarade mig..så de så:P..


Nu ska man jobba torsdag o fredag sen party på löördaaag:D:D:d..
Jessi hr fest...så det ska bli kuuuul:D...

så sapooos.....nu säger chau chau bye bye hej hej då:P..
have i nice day;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: