A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

What happeeen!!!!

Kategori: Ma Life

Ahh...gick på det som jag trodde var enskilt intervju..ännu en gång hade jag fel!!
Nervös för ingeting! WTF!!!
Hade huvudvärk hela natten, o kudden kändes som en sten!! JOBBIGT.....

Iallafall...
Jag gick till Jobbplatsen! trodde skulle vara intervju..men vi var faktis fyra från gruppen innan!!
Tjejen som heter isabelle och två killer till!
Hade ett snabbt info möte, en ersättare var där istället för shefen!
Det gjorde det lite förvirrande! så man höll på där o tog in massa info till ca 12 tiden..sne var det lunch..
kl 13 började vi..och vi skulle testa ringa runt redan idag?
Whaaaaaaaaaaaaat!!!
Blev helt pirrigt kallsvettades och blev helt konstig!
shiit... så plötslig satt man där inte så väl informerad!! Med en mall att följa och listan på priser och inspelnings texten!!
Tog en stooooooooooooor andetag...och så började man ringa...lyckligvis tod det ett tag((ca 20 samtal!)) innan man fick nån svarade! ahh blev helt konstig haha...hade fan ingen anning vad jag skulle säga..och när jag väl kollade mallen blev det allt jobbigare haha!!
Men till slut gick det bra...eller bra o bra jag lyckades nästan övertala 2 pers...o en återkomst imorgon..!
Wiii....känns fan pirrigt ändå<!


Aya....det räcker...nu vill jag hem o duscha o sovaaa!!!
Lite mys o en rejäl ryggmassage vore inte duuumt!!


See yaaaa
HUGZ
Caaruuuuuuuuuuu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: