A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

Det händer lite grejeeeer :D

Kategori: Ma Life

Ok.,..Nu har det hänt lite grejer...
Jag fick ett samtal i Torsdags, det var från Modelhouse!
Jag hade sökt ett jobb där som kundmottagare och när man ansökte blev man automatisk med inom nån lottning till en makeover!
OK.. det ringde i torsdags! svarade! och så säger dom att jag inte hade fått jobbet men att jag var en av de som hade fått makeover priset ??!?!?!..jag ba Whaaat? Naaa! skämtar  du!!?!?!?
OMG jag blev klarvaken direkt haha!
Så Måndagen den 26 ska jag till modelhouse och blir sminkad och Fotad där!!
Det enda jag behöver göra är ta med 2 ombyte, komma osminkad fixa frisyren själv och ta med två vänner!
Wooohoooo! så glaaaaaaaaaaad:D...första gången jag vinner nått hahaha.....

Iallafall det andra som händer nu denna vecka!
ska på arbetsintervju imorgon Måndag! sedan ska jag nog bokas in för tre dagars jobbprovning! Vilken gör mig fett nervös eftersm jag har aldrig jobbat eller tänkt jobba som telefonförsäljare till företag!
Det kanske är ändå något som passar mig! man vet ju inte förräns man testat!!
Så det ska bli verkligen kul o testa det=)...

Seee yaaa!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: