A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

ANd soo it waas...

Kategori: Ma Life

Jag Då kom måndagen :D..
Gick till modelHouse för att göra en makeup och ta kort!
Både Cicci och carla Följde med och fan va kul vi hade det..hahah...
Fast bara vinnaren fick en kort gratis! Men brudarna köpte ändå ett kort var :D...

Så man blev sminkade...trodde skulle vara väärsta förändringen men det var det inte..såg typ likadant ut som när jag själv sminkar mig :P..fast detta var nog lite mer professionellt:P..
Och sen byta vi om..och då var det dags för ombyte...
Kände hur det pirrade i magen när fotografen började säga åt mig hur jag kunde vara..rörde dig dit..sätt handen där..haha...värsta dockan..

Blev några kort och det var mest en jag tyckte om och den valde man :D..
Såå...Här är bilden!

model for a day:P

Kommentarer

  • Anonym säger:

    mm fin

    2009-02-17 | 17:34:38
  • Örjan säger:

    Mmm vacker å läckert sexig samtidigt nice ;-) Kram Örjan

    2009-02-21 | 05:29:03

Kommentera inlägget här: