A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

SURPRISE ....

Kategori: Ma Life

JAAAAAAAG SKAAAA BLIIIIIIIII



Jag blev såååååå chockad när min syrra bara sa..
Jaa det är positiv jag är gravid??

OMg jag vlev såååå glad för henna skull..Och att det är första gången jag ska bli moster;)...
Hihihihih.....så spännande :D..
Är så glad för hennes skull..Hon har så mkt längtat efter denna dag så mkt..o det vet jag =)...
När hon väl gett upp hoppet om att kunna själv bli gravid så händer det :D..
Tack Gud för henne o hennes kille som nu blir föräldrar =)...


Det blir en förändring i båda deras liv och jag verkligen från djupet av mitt hjärtat Önskar dom Allt det bästa =)..
baby Sister..Love you...
Grattis Hermanita..



Lilla Prinsen/Prinsesa Väntas med längtan =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: