A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

Tankar...

Kategori: Forgotten Feelings

Mycket tankar som vandrar i mitt huvud..
Känner mig så vilsen... Jag vet vad jag måste göra, Men..det finns ett alltid men!
det gör det bara svårare!
Nu vill jag bättras!
Räcker med allt som hänt!
Nya Tag Måste man ta!
Tänker hur det var innan jag lämnade Guds spår!
Kände mig så fridfullt inom mig.. som om ingeting fattades! Att veta att man är älskad!känna sig Helt!
Att veta att allt kommer gå bra, Att det Omöjliga Blir Möjligt?!?!
Jaa..även om man tvekade och allt såg så mörkt att man inte längre trodde att det kunde bli bättre.. Det var då allt blev bra, Bättre än man anat!. Sjuukt...
Den känslan saknar jag!!!
Att känna mig heeelt, Veta att allt är möjligt Med Han! Bara Veta att Allt Fixar sig till slut!
Svårt o tro något som inte fiins..
Men Han Är som VInd...Du kan inte se den, Fast du kan känna den!

En låt som verkligen fått mig o tänka..
What About Now Av Chris Daughtry

Kommentarer


Kommentera inlägget här: