A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

Snabb Fakta om Miig...

Kategori: Ma Life

Jag har....

(X)snott den här listan
(X)rökt en cigarett
( )rökt en cigarr
(X)varit full
( )hånglat med någon av samma kön
(X)varit kär
()blivit bedragen
(X)blivit dumpad
(X)dumpat någon
( )fått sparken
( )varit i knytnävsslagsmål
( )rymt hemifrån
(X)haft känslor för någon som inte känt samma sak
( )blivit arresterad
(X)hånglat med en främling
( )gått på en blinddejt
( )ljugit för en kompis
(X)varit kär i en lärare
(X)skolkat
( )legat med en medarbetare
( )sett någon dö
(X)flygit
( )spytt i en bar
( )sett en del av mig själv brinna
(X)ätit sushi
( )varit i ett våldsamt förhållande
(X)tagit smärtstillande
( )älskar eller saknar någon just nu
(X)legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(X)gjort en snöängel
(X)hoppat i en vattenpöl
(X)lekt uppklädd
(X)hoppat i en lövhög
( )åkt släde
(X)fuskat när jag spelat spel
(X)varit ensam
(X)somnat i skolan/på jobbet
( )använt ett falskt id
(X)tittat på en solnedgång
( )varit med om en orkan
(X)rört en orm
(X)sovit under stjärnorna
(X)blivit kittlad
(X)blivit missförstådd
( )klappat en delfin
( )vunnit en tävling
( )blivit avstängd från skolan
(X)varit i en bilolycka
(X)haft kramp
(X)känt mig som en utstött
(X)ätit ett helt glasspaket på en natt
(X)hatar mitt utseende
( )varit vittne till ett brott
(X)ifrågasatt mitt hjärta
(X)varit besatt av lappar
(X)gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(X)varit vilse
(X)varit på andra sidan landet
(X)simmat i havet
(X)känt som om jag håller på att dö
(X)gråtit mig själv till sömns
(X)lekt polis och rånare
(X)sjungit karaoke
()betalat för mat med bara mynt
( )gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(X)busringt
(X)fångat en snöflinga på tungan
(X)dansat i regn
(X)skrivit ett brev till tomten
( )tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om
(X)blåst bubblor
( )gjort upp eld på en strand
( )förstört en fest
(X)åkt rullskridskor
(X)fått en önskan inslagen
(X)burit pärlor
( )hoppat från en bro
( )sagt till en främling att jag älskar honom/henne
(X)kysst en spegel
(X)sjungit i duschen
(X)drömt att jag gift mig med någon
(X)limmat fast min hand i något
(X)fastnat med tungan i metall
()kysst en fisk
( )varit en cheerleader
(X)suttit på ett tak
(X)skrikit så att jag inte fått luft
(X)stannat uppe hela natten
( )inte duschat på en vecka
(X)plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(X)klättrat i träd
( )haft en träkoja
( )burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
(X)spelat kyckling
(X)blivit puttad i vattnet med kläderna på
(X)blivit tillsagd av en främling att jag är het
(X)brutit ett ben
( )brutit en arm
( )fångat en fisk och sen ätit den
(X)fångat en fjäril
(X)skrattat så mycket att jag grät
(X)gråtit så mycket att jag skrattade
(X)fuskat på ett prov
(X)haft en Britney Spears-skiva
(X)glömt någons namn
(X)sovit naken
(X)gjort något olagligt
(X)druckit mjölk direkt ur förpackningen
(X)varit kär i en kille
( )varit kär i en tjej
( )lekt pyroman
( )varit beroende av ficklampsbatteri
(X)ätit köttbullar med mos
(X)känt mig elak
()lyssnat på mora träsk
(X)smakat på granbarr
(X)skogsvandrat
( )badat naken
(X)lyckats välta julgranen
(X)fått en stöt
( )Gjort bort mig på fyllan någon gång
( )Gjort lumpen
(X)haft sex på offentlig plats
(X)pratat med en främling i mer än fem minuter
(X)haft sex i en IKEAsäng
( )haft sex i en IKEAsäng på ett IKEAvaruhus
(X)drömt att jag haft sex med en vän/flera vänner
(X)svimmat
( )snattat
( )gett en uteliggare mer än 50 kronor
( )spottat på någon jag ogillat
(X)varit svartsjuk
( )testat knark
(X)träffat nån från nätet
(X)Pratat med en kändis
( )varit hög
( )dansat i månljus
(X)varit på andra sidan landet
(X)dansat i regn
( )ätit hund/katt-mat
(X)burit en svart klänning
(X)drömt att du gift dig med någon
(X)är rädd för att titta på skräckfilm ensam
( )tror på spöken

Kommentarer


Kommentera inlägget här: