A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

Såå...

Kategori: Ma Life

Idag skulle jag enligt mig på arbetsintervju..
Men det var faktis en informationsmöte där jag och 10 andra pers var där!
Vi fick massa information om vad det gällde för något, lön och vad som skulle hända framöver!

Jag kom dit och träffade på en tjej som skulle oxå ditt!
Fattade ingeting i början  mendet gjorde inte hon heller..haha...Tror nog att alla hade för sig att det skulle vara en enskilt intervju men det var bara anmält information om själva företaget o sv...
det första jag kände var vad jag gör här?..kändes inte mycket min grej!
Jag var den enda där utan erfarenhet av försäljnig...haha...kände bara pinsamt när han frågade mig om jag hade nån erfarenhet!!!
Vad kunde jag svara..Jaaaa jag är expert på det!! haha i WIIISH..
istället fick man ut ja Jag har ingen erfarenhet av försäljning o så smilade man bara tillbaks!! haha...

Iallafall!!!!
Efter all information kändes det rätt nice att vara där!!
Vi ska bli kallad till enskilt intervju och sedan prövas under tre dar hur man funkar att jobba!!
KLarar man av att bevisa att man är grym på att sälja och vill blir man anställd!!
Wooohooo...tänkte man...Sen rasade allt ner...Shiiit...stor konkurrans med alla som har försäljningsvana!
Måste då anstränga mig dubbelt så myckeeet!!!
Men det är ändå¨värt det...
Så Hoppas på det bästa nu =)

See yaaaa

haaa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: