A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

Hmm.. Att vara mamma..

Kategori: Jeremi Min Baby

En ny dag...en ny start, en nya challenge.
Trodde verkligen det skulle vara där på jobbet heeela dagen..¨
Men så får jag ett samtal från dagiset! Då tänker man på det värstaa... Vad har hännt?
Ahh Jeremi mår inte alls bra o har ont i magen, Då släpper alla tankar o känns bra att det inte är något värre..haha..

Ahh Som vanligt när det gäller min son överdriver jag alltid och blir såå oroligt även om jag vet att han inte är så dålig..
haha...men så fort jag la på, så lämnade det jag håll på m
ed kvar på sina ställen och sa att jag var tvungen att dra ivåg för min sån blivit sjuk!
Hejdå hejdå sa man..
Klart för att stämpla ut! men ingen sekreterare för att anmäla att man ska dra.hmm..
tänkte ett tag vad jag skulle göra ! så bestämde jag mig fö
r att dra bara o ringa min arbetskonsult o förklara!

På vägen till hållpltasen, känns allt långt, oroligt som vanligt över min son! Väl framme känns det som bussen aldrig kommer! yrar runt lite tar lite kort :P!
Bussen är nu häääär, Wooho tänker man,så ner till centrum och på väg till dagiset är man. börjar Närma mig dagiset o ser min son långt ifrån sittandes i bänken helt själv o lugn ?!?!.-.Tänker nu mår han verkligen dåligt för annars brukar han Spriiinga runt o leka överallt! Så att se honom där känndes lite i Hjärtat..
Överdriven kanske..Men han är ju ändå min lilla
bebis, Mitt allt!
närmade mig honom och innan jag han fram hade han hoppat av bäånken, vänt sig om och med ett leende kollade han mig :D..vem älskar inte att bli bemött med ett leende:D.. det känns ju hur bra som helst!


väl hemma så gcik vi o la oss..bådq hqd3e ju varit vakna sens fem och somnade direkt när vi hamnat under täcket:D..
nuuu sitter man här med honom i famnen och hungriigraaa ..
Så nu ska vi fixa något att käka
och ha en mysigt kväll tillsammans :D..

Its all for the momeent =)!
See ya sooon //

Carolation


Loove u jeremi
Love U Jeremi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: