A Beginning

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift

A New Begining...

Kategori: Forgotten Feelings

Igår natt Orkade jga inte mer..
Jag brast i tårar, kändes som om jag skulle dränkas i dom..
Allt kom som en bomb.. Allt som hållde mig nere,alla tankar bara snurrade o det gick inte en enda natt utan att sömna i lugn o ro!!
Jag bestämde mig att börja från början, Fast nu Med Gud i mitt liv..
Har alltid haft Gud i mitt liv, men aldrig gett Honom hela mitt hjärta.. Alltid velat göra det på mitt sätt..
Ok..det finns så mycket tankar nu...
Men igår natt.. Jag orkade inte mer... KÄnde mig som en tickande bomb... som att nu nu nådde jag mitt gräns..
Så jag slöt mina ögon började Be... Såå länge sen jag inte gjort det.. Men det kändes så sköönt..
ju mer jag började Be, ju mer öppnade mitt hjärta...
Kände hur allt tyngd blev mindre o mindre.. Och när jag Bad om att Han skulle Bryta all Kedja som höll mig nere.. Då kändes det som en stöt gick över hela min kropp.. Och jag kände mig sååå frii...det är sjukt....jag kände mig inte så tung som jag gjort... Jag började tveka litee...var det jag eller??
Till slut avslutade jag min bön och sömnade..
Visst vaknade man sen med värsta svullna ögon ..men Det känndes verkligen som en Ny Dag...

Och allt började lugn..Tills jag fick ett samtal..
Kände inte igen numret .. jag svarade och det var från ett jobb jag sökt veckan innan..
"Du är välkommen på onsdag kl.13.30!" Och precis igår natt bad jag om ett svar av nån av jobbet som jag sökt..
Jag blev helt Paff..Fattade inte vad som hände..Kände mig så glaaaad..är Hur glad som heelst...

Sen kom jag hem..
Fick ett brev från socialen som jag hade väntat!!..
-det är så här att jag hade fått 900kr förra veckan av dom.. Jag blev sååå förbannad...Hur skulle jag betala min Hyra med bara 900 kr???..Hur..=?..
Och så står det i brevet från socialen..Betald hyra den 12/12...
Min hyra var redan betald för de hade betalat den! Jag kunde inte fatta det! Det var klart..
Och igår natt hade jag bett om att få hjälp med hyra!!

Gud..Tack..! Hur kan det vara möjligt?!?!..Jag fattar inte det själv..
Men Det jag är säker Och mer än någonsin nu..
Inget är omöjligt Med DIG Gud!!

!Tack Gud!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: